Hírek
2025. Október 16. 11:03, csütörtök | PR
Új funkciókkal bővült a K&H mobilbankja

gyorsabb és könnyebb ügyintézés egy kattintással
Mostantól néhány kattintással újabb mindennapi vásárlásokat és pénzügyeket intézhetünk a K&H mobilbankban: egyszerűen vehetünk autópálya-matricát, beállíthatjuk a csoportos beszedéseket, vagy automatikusan meghosszabbíthatjuk a parkolást. A legújabb frissítések célja, hogy az ügyfelek számára a bankolás még könnyebb és gyorsabb legyen – bárhol és bármikor. A havi mobilbanki belépések száma meghaladja a 14 milliót, az ügyfelek pedig havonta összesen 2,7 millió tranzakciót végeznek. Az új widgetek segítségével testre szabható kezdőképernyőn pedig mindenki a saját igényei szerint rendezheti el a leggyakrabban használt funkciókat.
újdonságok a K&H mobilbankban
A frissítés legfontosabb újítása a csoportos beszedések kezelése, amely mostantól a mobilbankban is átlátható, felhasználóbarát felületen érhető el – a könnyebbség kedvéért minden csoportos beszedésnek külön nevet lehet adni, így segítve a kereshetőségüket. Emellett a rendszeres közlekedők életét könnyíti meg az autópálya-matrica vásárlás, amellyel belföldi és nemzetközi vignetták is beszerezhetők közvetlenül a mobilbankban. A gyakori parkolóhely-használóknak pedig az automatikus parkolás-hosszabbítás nyújt kényelmet, így elkerülhetők a kellemetlen bírságok.
havi 14 millió mobilbanki belépés, 2,7 millió tranzakció
„Az új fejlesztésekkel nemcsak egyszerűbbé, hanem sokkal személyre szabottabbá is tettük a mobilbanki élményt. Az ügyfelek már nemcsak utalni vagy kártyaadatokat kezelni tudnak néhány kattintással, hanem akár a SZÉP-kártya egyenlegüket is azonnal láthatják a kezdőképernyőn. Az a tény, hogy havonta több mint 14 millió alkalommal lépnek be a mobilbankba, és 2,7 millió tranzakciót végeznek, jól mutatja: ügyfeleink mindennapjaiban a mobilbank vált az első számú pénzügyi csatornává” – mondta Lóska Gergely, a K&H informatikai és innovációs vezetője.
A leggyakrabban természetesen utalásra használják a mobilalkalmazást: havonta átlagosan több mint kétmillió pénzügyi transzfert hajtanak végre az appban.
A második legtöbbet végrehajtott művelet a kártya limitmódosítás, amelyből jóval több mint havi 320 ezret végeznek el a felhasználók. Digitalizált bankkártyával már több mint 420 ezer ügyfelünk rendelkezik. A mobilbankból indított közvetlen banki hívások száma - mely teljesen biztonságos és nem igényel külön azonosítást - közel havi 25 ezer.
A legnépszerűbb funkciók közé tartoznak a PIN kód, valamint kártyaadatok (kártyaszám, CVC) megtekintése is. A K&H mobilapplikációjában folyamatosan gyarapodnak a funkciók, nem csak bankügyeket, de biztosítással kapcsolatos szerződéskötést, ügyintézést is el lehet végezni, valamint a biztosításainkat nyomon követni. Emellett az olyan funkciók is nagyon népszerűek, mint például a jegyvásárlás, partnerfelvétel, parkolásindítás.
minden egy helyen, személyre szabva
Az ügyfelek mostantól testre szabható kezdőképernyővel is találkozhatnak, ahol új widgetek segítségével mindenki saját igényei szerint rendezheti el a leggyakrabban használt funkciókat, például a bevétel-kiadás egyenleget rögtön a mobilbank kezdőképernyőjén látható widgetre kattintva nézhetik meg az ügyfelek. De kitehető a kezdőképernyőre például a K&H visszapénz widget is, így a mobilbank nemcsak gyorsabb, hanem sokkal személyre szabottabb élményt is nyújt.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 16. 14:57, csütörtök | PR
„Apa, nézd, ott az ágyúgolyó!” – Katus Attila és Édesapja meghódították a Szigetvári Várat
A Szigetvári Vár mostanában nemcsak történelmi hőseiről, hanem egy igazi fitneszlegenda különleges látogatásáról is híres.
2025. Október 15. 13:02, szerda | PR
Első lakás az Otthon Startból: erre is érdemes nagyon figyelni!
a megfelelő lakásbiztosítás elengedhetetlen
2025. Október 15. 12:55, szerda | PR
Így foglalja el a magyar boltok kasszáit az Apple és a Google
töretlen a növekedés az okoseszközös fizetéseknél
2025. Október 14. 10:34, kedd | PR
a K&H Vigyázz, kész, pénz! túl van a százezredik diákon
jöhet az újabb rekord